Winkelwagen
Checkout Secure
Gratis Snelle Levering in NL & BE

Chat met ons bij vragen

085 - 004 42 61

7 dagen per week bereikbaar

Garantie en klachten


Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@sueleen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Toegevoegd aan winkelwagen!
Gratis snelle levering in NL & BE Persoonlijke aandacht Duurzaam7 dagen per week bereikbaar
Free shipping when you order over XX You Have Qualified for Free Shipping Spend $x to Unlock Free Shipping You Have Achieved Free Shipping Free Shipping For Over $x to Gratis Snelle Levering in NL & BE You Have Achieved Free Shipping Free shipping when you order over XX ou Have Qualified for Free Shipping